Klantenservice

Vragen?

Heb je vragen over het plaatsen van een boeking of over een al geplaatste boeking dan vind je hieronder de meest voorkomende antwoorden. 

Heb je inhoudelijke vragen over het evenement waarvoor je tickets of arrangementen hebt gekocht dan kun je het beste even kijken op de website van het evenement zelf, waar je alle informatie terug kan vinden.

Staat jouw antwoord er niet bij? Vul dan het contactformulier onderaan deze pagina in.

Waarom moet ik een account aanmaken/mijn volledige gegevens invullen?
Om je reservering op juiste wijze te kunnen afhandelen hebben wij jouw volledige gegevens nodig.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Dit kan als je ingelogd bent op de site onder “mijn account” in het ticketing systeem onder het kopje Arrangementen en klikt op de link “Veranderen van wachtwoord”.

Ik wil graag meer informatie, hoe kan ik contact opnemen?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze medewerkers via onze klantenservice

Ben je telefonisch bereikbaar?
Wij zijn op werkdagen van 10.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar. In drukke periodes kan het weleens voorkomen dat er niet wordt opgenomen of dat je een in gesprekstoon krijgt. Je kunt dan het beste een email sturen naar onze klantenservice of het later nog eens proberen.

Waar kan ik informatie krijgen over beschikbaarheid en prijzen?
Actuele informatie vind je op onze website www.ticketsite.nl, waar je ook direct kunt reserveren. Indien bepaalde informatie niet beschikbaar is via de website, adviseren we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling omzetten naar een andere datum?
Helaas is het, bij de meeste evenementen, niet mogelijk jouw bestelling om te zetten naar een andere datum. Bij sommige evenementen is het wel mogelijk echter zullen er dan wijzigingskosten in rekening gebracht worden.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?
Annuleren van een bestelling is na bevestiging/betaling helaas niet meer mogelijk. Wil je extra kaarten bestellen, dan kan dit zolang de voorraad strekt. Een bestelling wijzigen is in sommige gevallen mogelijk echter dan zullen er wijzigingskosten in rekening gebracht worden.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat je online een bestelling hebt geplaatst ontvang je altijd binnen 24 uur een bevestiging van je bestelling in jouw mailbox. Dit is een e-mail met een PDF bestand waarin de ordergegevens staan.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Er zijn drie mogelijkheden om de Tickets en/of Arrangementen te betalen. Je kunt direct afrekenen met iDeal en in de meeste gevallen ook met een creditcard. Als je 10 of meer Arrangementen besteld heeft kun je ervoor kiezen om per factuur te betalen. Je dient het verschuldigde bedrag binnen de betaaltermijn te betalen om te voorkomen dat jouw order komt te vervallen.

Mijn factuuradres is anders dan mijn afleveradres?
Indien jouw factuur adres afwijkt van het afleveradres dan kun je een bericht sturen naar onze klantenservice.

Ik heb betaald met iDeal/creditcard, kan ik nog een factuur krijgen?
Als je jouw reservering online betaald hebt ontvang je alleen een bevestiging met PDF bestand per e-mail. Het is niet mogelijk een aparte factuur te ontvangen.

Contactformulier